I made this widget at MyFlashFetish.com.

besyyyy kan =.=

tanyaSAMAhaty

aku penah dipermaenkan , aku penaa telukaa . and bende tuh da dekat staon daa . aku pon daa dpt lupe kan sume tuh walopon aku tak penaa maaf en player tuh =) aku bhgia tanpa dia . aku tak lgy pkey dy . then skunk dy dtg blik . mintk maaf en aku , mntk aku blik pd dy . actly aku langsong da tak caye dy . dy ckap dy daa brubah . daa nyesal buad aku camtuh . nyesal lepas an aku ? tanyaSAMAhaty , pecayaa tau tak ? tanyaSAMAhaty , sayangg lgy tak ? tapenaa aku jwb . sebub . sume daa jelas . ak tak cye en dy . pegy laa . jang ggu aku lgy . grrr ! tanyaSAMAhaty , peluu kea aku trus trang ? aku tak tau naa kate ape kt dy . well , baekk kan aku ? hehe . taksuke org maraa kan aku . taksuke org benci kan aku . so ? ape peluu aku buad ? dy buad aku pkey kan dy lgy . tanyaSAMAhaty , betolkah ? hahakk ! tah ! taktahu . taktahu . taktahu .

aku tau dy daa ade awek dkt u dy tuh . tpy tanak ngaku . hey heyy ! tanyaSAMAhaty , bile plak dy penaa ngaku ? laki . macam tu lah . susaa nyeh nak crik yg setia an ? haha ! laki . player . aku benci player ! ~.~

skrg . aku sunyi . sorg2 . dy ? dy tak pkey kan aku . kot . kan kan ? tanyaSAMAhaty , masehh syg dy tak ? =) rase ? emmm . hilang kan stress . aku tak pkey lgy psal laki . same jea kan ? tape . nanty aku msok u ty , tau la . haha ! aku pom penaa der be a PLAYGIRL ;))

No comments:

There was an error in this gadget